جمالی: 20هزار ماسک از سوی هنرستان های تهران تولید شده است

تهران (پانا) - رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش شهر تهران خبر داد در راستای اجرای تصمیمات ومصوبات کمیته پیشگیری و کنترل کرونا و تدابیر مقابله با شیوع این ویروس مرموز علاوه بر اقدامات سازنده قبلی، تولید ماسک بهداشتی در هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش شهر تهران در حال انجام شدن است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جمالی: 20هزار ماسک از سوی هنرستان های تهران تولید شده است

احسان اله جمالی در گفتگو با پانا، در رابطه با تعداد هنرستان های مشارکت کننده در این طرح گفت: در مرحله اول 10 هنرستان دخترانه که دارای رشته خیاطی و طراحی دوخت هستند و ظرفیت لازم را از نظر تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی دارند به صورت داوطلبانه فعالیت خود را آغاز کردند که علاوه بر تولیدات قبلی اقدام به تولید 6000 ماسک بهداشتی کردند. لازم است از تلاش جهادی مدیران، هنرجویان و هنرآموزان این هنرستان ها تقدیر و تشکر به عمل آید.

وی افزود: البته قرار است برای تولید 6000 ماسک دیگر پارچه و مواد اولیه در اختیار تعداد دیگری از هنرستان های این رشته قرار گیرد که انشالله تا روزهای آینده به تولیدات قبلی اضافه شود.

جمالی با اشاره به اینکه این طرح وزارتی است، گفت: طرح کشوری تولید ماسک بهداشتی با هماهنگی معاونت آموزش متوسطه و دفتر آموزش های فنی، حرفه ای و کاردانش آغاز شد، به طوری که پارچه و مواد اولیه در اختیار تعدادی از هنرستان ها قرار می گیرد و پس از آماده شدن جهت استریل و بسته بندی تحویل می شود.

لازم به یادآوری است با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه، جناب آقای آذرکیش، فولادوند، خانم دری و سایر مسئولین آموزش و پرورش ضمن بازدید از هنرستان فنی حرفه ای ال یاسین منطقه 12 و هنرستان کاردانش امام خمینی منطقه 4 این طرح آغاز شد.

رییس اداره فنی و حرفه ای شهر تهران درباره تعداد ماسک تولید شده در شهر تهران توسط هنرستان ها، گفت: در مجموع هنرستان های دارای رشته خیاطی و طراحی دوخت تا امروز حدود 20000 ماسک در مناطق مختلف شهر تهران تولید کرده اند.

جمالی ضمن تبریک سال جدید از اولیا و هنرجویان درخواست کرد که در این ایام در خانه بمانند و با شعار کرونا را شکست می دهیم با این ویروس مرموز، مقابله نمایند.

وی افزود: امیدوارم دانش آموزان با استفاده از آموزش های شبکه مجازی، شبکه آموزش و شبکه 4 برنامه های درسی خود را دنبال کنند تا فرایند یاددهی و یادگیری تداوم داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار