تذکر دانشکده علوم پزشکی آبادان به شهرداری این شهرستان

پانا خوزستان(آبادان): رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به شهرداری این شهرستان به خاطر کوتاهی در انجام وظایف تعیین‌شده در مبارزه با ویروس کرونا تذکر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تذکر دانشکده علوم پزشکی آبادان به شهرداری این شهرستان

دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: طی روزهای گذشته شاهد تشدید اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا بودیم و مصوبات اخیر را برای اقدامات پیشگیرانه تعیین کردیم.

او با تایید اعلام وضعیت قرمز در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: مصرانه خواهشمندیم که شهروندان در شرایط کنونی تنها برای کارهای ضروری و با حداقل تردد به بیرون از خانه مراجعه کنند و بدانند که در این وضعیت در خانه ماندن بهترین درمان است.

سلمان‌زاده بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در منطقه و هشدارهای بهداشتی که به صورت مستمر در حال انتشار است متاسفانه مجموعه شهرداری آبادان نسبت به وظایفی که برعهده دارد کوتاهی مبی کند.

او در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت عمومی شهروندان منطقه تاکید کرد: از این قصور به سادگی عبور نخواهیم کرد.

سلمان زاده در این خصوص افزود: اگر شهرداری آبادان نسبت به فعالیت‌هایی که برای مقابله بر ویروس کرونا برعهده دارد اقدامی عاجل و سریع نکرد بنا به وظیفه ذاتی مجبور هستیم که این کوتاهی را به مراجع قضایی اعلام نماییم.

او یاد آور شد: در شرایطی که کادر بهداشت و درمان با همراهی گروه‌های مردمی و سازمان‌های مرتبط به صورت جدی و جهادی در حال خدمات‌رسانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی هستند این انتظار از شهرداری آبادان وجود دارد که حداقل در چنین شرایطی به وظایف خود به درستی عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار