استاندار کرمانشاه:

از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی وآگاهی بخشی در مقابله با کرونا تشکر می کنم

کرمانشاه (پانا) - نشست هماهنگی ستاد مدیریت کرونا با مدیرکل و معاونین صدا و سیما استان کرمانشاه به ریاست استاندار کرمانشاه در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی وآگاهی بخشی در مقابله با کرونا تشکر می کنم

هوشنگ بازوند در این نشست به نقش موثر رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در مقابله با کروناویروس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری و همراهی گسترده تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و به ویژه صدا و سیمای مرکز استان از ابتدای بحران تاکنون بیش از ٢ هزار دقیقه محتوا در تلویزیون و رادیو منتشر شده است و در جلب همکاری مردم بسیار اثربخش بوده است.

استاندار کرمانشاه از تلاش فعالان رسانه ها در استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی برای آموزش و آگاهی بخشی در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و عنوان داشت: در فضای مجازی نیز همدلی و همراهی مناسبی ایجاد شده و با این روند در آینده باید محتوای جدید متناسب با شرایط موجود تهیه شود و حفظ سلامت مردم در تمامی مراحل در اولویت قرار بگیرد.

بازوند اعتماد مردم به رسانه ها و به ویژه صدا و سیمای استان را ظرفیت بسیار مناسبی برای مقابله با کرونا ذکر کرد و بیان داشت: اطلاع رسانی به موقع، شفاف و صادقانه سبب مشارکت گسترده مردم شده و از همه تلاشگران این عرصه برای مدیریت حوزه اطلاع رسانی و خنثی کردن شایعات سپاسگزارم.

مقام ارشد استان افزود: صدا و سیما در کنار دانشگاه علوم پزشکی با تمام ظرفیت پای کار است و تلاش همه دست اندرکاران در این بحران بسیار پررنگ است و مجدداً از همه کارکنان استانی و صدا و سیما ملی صمیمانه قدردانی می کنم.

وی به لزوم حضور مسوولین در کنار مردم برای حل بحران ها اشاره کرد و یادآور شد: در مقابله با کرونا همدلی وهمراهی مردم می تواند سبب کنترل و کاهش آسیب ها می شود.

استاندار کرمانشاه در خاتمه گفت: در بحران های گذشته نیز خبرنگاران شجاع، صادق و پر تلاش نقش موثری ایفا کردند و امروز هم مثل همیشه کنار مردم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار