امروز و فردا؛ ثبت‌نام مسکن برای شهرهای ابهر، قیدار و آب‌بر

زنجان (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: امکان ثبت‌نام جدید در طرح اقدام ملی تولید مسکن برای شهرهای ابهر، قیدار و آب‌بر فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز و فردا؛  ثبت‌نام مسکن برای شهرهای ابهر، قیدار و آب‌بر

به گزارش ایسنا؛ مسعود بیات‌منش اظهار کرد: با توجه به درخواست متقاضیان، ظرفیت جدید در شهرهای ابهر، قیدار و آب‌بر برای ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن ایجاد شده و افراد می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز (۲۶ اسفندماه) تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۲۷ اسفندماه در سامانه ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام بدون محدودیت ظرفیت بوده و همه متقاضیان می‌توانند تقاضای خود را اعلام کنند، عنوان کرد: دو روش از جمله مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir و یا ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سامانه پیامکی ٣٠٠٠٧٣۶۴٠ در این طرح نام‌نویسی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه با تدابیر اندیشیده شده و ثبت نام به شیوه الکترونیکی و پیامکی، نیاز به مراجعه حضوری نیست، تصریح کرد: مراحل تکمیل فرآیند ثبت‌نام پس از فروکش کردن کروناویروس انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: به پیامک‌هایی که به جز کد ملی سرپرست خانوار، حاوی حرف یا کلمه دیگری باشند، ترتیب اثر داده نخواهند شد، بنابراین افراد از نوشتن متن دیگری در پیامک درخواست خودداری کنند.

این مسئول، اقدام ملی تولید مسکن را طرحی برای ایجاد بسترهای دولتی برای رونق بازار مسکن و کمک به تأمین مسکن افراد دانست و گفت: اطلاعات هویتی متقاضی و افراد تحت تکفل از طریق سامانه ثبت‌احوال کنترل و عدم دریافت زمین، مسکن و تسهیلات یارانه‌ای توسط متقاضی از طریق سامانه فرم «ج» و سابقه مالکیت از طریق سیستم ثبت اسناد و سامانه تسهیلات شبکه بانکی پایش می‌شود.

بیات‌منش یادآور شد: متقاضی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی باشند، متأهل و یا سرپرست خانوار، زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن، داشتن ۵ سال سابقه سکونت در پنج سال اخیر در شهر مورد تقاضا، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و ...) و توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن از دیگر شروط تعیین شده برای استفاده از این طرح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار