رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان هرمزگان:

فعالیت ۱۰ مرکز راهنمایی مشاوره غیرحضوری در هرمزگان

هرمزگان(پانا)-رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ۴۰ مشاور در۱۰مرکز راهنمایی مشاوره خانواده آموزش و پرورش هرمزگان به صورت غیر حضوری در زمینه های مختلف: خانواده، تحصیلی و کودک و نوجوان فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۱۰ مرکز راهنمایی مشاوره غیرحضوری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، بطول جهانداری با بیان اینکه این پویش مشاوره ای از طریق اداره مشاوره خانواده وزارت آموزش و پرورش در حوزه انجمن اولیا ومربیان راه اندازی شده است، گفت: طرح پویش مشاوره ای با هدف دادن آرامش و امنیت به خانواده ها در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا و کاهش استرس دانش آموزان شروع به فعالیت کرده است.

وی ادامه داد: در 10 مرکز مشاوره خانواده در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان هرمزگان، تعداد 40 مشاور در دو نوبت صبح و بعد ظهر آماده ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و تلفنی هستند.

جهانداری با بیان اینکه این خدمات مشاوره ای کاملا رایگان بوده، اضافه کرد: این مرکز در زمینه های مشاوره خانواده، کودک و نوجوان و همچنین مسائل تحصیلی دانش آموزان آماده پاسخگوئی می باشند.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پوشش مشاوره ای در کشور با ۴۵۵ مشاور در ۷۱ مرکز با ۸۹۵۵ ساعت در هفته، آماده ارائه خدمات مشاوره به خانواده ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار