فرآیند تولید ماسک در هنرستان دخترانه آل یاسین منطقه ۱۲

تهران (پانا) _ محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش به همراه عبدالرضافولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، از فرآیند تولید ماسک هنرستان آل یاسین در منطقه ۱۲ بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند تولید ماسک در هنرستان دخترانه آل یاسین منطقه ۱۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ظهر امروز محسن حاجی میرزایی به همراه فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از هنرستان دخترانه آل یاسین واقع در منطقه 12 شهر تهران، بازدید کردند و از نزدیک فرایند تولید ماسک‌های تنفسی در این هنرستان را رویت و در جریان نحوه تولید و ارسال این ماسک‌ها قرار گرفت.

هنرستان دخترانه آل یاسین شهر تهران در حال حاضر روزانه 700 ماسک بهداشتی در دو کارگاه تولید می‌کند، که در کارگاه‌ها 10 نفر شامل 4 هنر آموز و 6 هنرجو مشغول به فعالیت هستند.

همچنین این هنرستان، با دارا بودن رشته‌های گرافیک، معماری و طراحی دوخت گام‌های خوبی در زمینه آموزش‌های مجازی برداشته است و هنرآموزان و معلمان این هنرستان با استفاده از امکانت فضای مجازی کلاس‌های خود را در آن فضا برگزار کرده و همچنین معلمان این هنرستان می‌توانند از آتلیه این هنرستان که برای رشته گرافیک است، استفاده کرده و برخی آموزش‌های مجازی خود را در این آتلیه فیلمبرداری کنند.

شایان ذکر است، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش مصرف برخی اقلام بهداشتی در کشور از جمله ماسک‌های تنفسی، هنرستان‌هایی در کشور که در آنها رشته‌های طراحی دوخت و خیاطی وجود داشت، به دلیل داشتن نیروی متخصص و توانمند و داشتن امکانات و تجهیزات، اقدام به تولید برخی از تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک‌های طبی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار