مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان خبر داد:

تولید ماسک توسط هنرجویان هنرستان حضرت فاطمه شهرستان دهاقان

دهاقان (پانا) - هنرجویان هنرستان حضرت فاطمه (س) با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در این هنرستان، روزانه حدود هزار ماسک تولید می کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید ماسک توسط هنرجویان هنرستان حضرت فاطمه شهرستان دهاقان

به گزارش اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر لزوم تلاش همگانی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور عنوان کرد: آموزش و پرورش نیز مانند سایر نهادها، تمام ظرفیت ها و امکانات خود را برای پیشگیری از شیوع این ویروس به کار گرفته و برای این هدف تلاش می کند.
رجب فرهمندیان با اشاره به راه اندازی کارگاه تولید ماسک در هنرستان حضرت فاطمه (س) گفت: هنرجویان رشته خیاطی در ایام تعطیلی مدارس به صورت خودجوش، با رعایت اصول بهداشتی در هنرستان حاضر شده و به راه اندازی یک کارگاه تولید ماسک اقدام کردند.
فرهمندیان با بیان گزارشی از روند راه اندازی کارگاه ویژه تولید ماسک و حضور هنرجویان و همکاران هنرآموز در این کارگاه ادامه داد: هنرجویان به صورت داوطلبانه پیشنهاد راه اندازی این کارگاه را مطرح کردند. این پیشنهاد مورد استقبال مدیریت آموزش و پرورش قرار گرفته و با هماهنگی های انجام شده، مواد اولیه از طریق دانشگاه علوم پزشکی فراهم شد و در اختیار هنرجویان و هنرآموزان قرار گرفت.
او در ارتباط با نحوه کار هنرجویان ادامه داد: روزانه حدود هزار عدد ماسک با نظارت همکاران هنرآموز، توسط هنرجویان رشته خیاطی تولید شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت تا مراحل ضد عفونی را گذرانده و از طریق مراجع ذی ربط در بین مردم توزیع شود.
در نهایت فرهمندیان با اشاره به تعطیل بودن مدارس در ایام شیوع بیماری کرونا از جریان داشتن آموزش به صورت غیر حضوری و الکترونیک در فضای مجازی و وب خبر داد و تاکید کرد: آموزش حضوری در مدارس تعطیل است، اما کلیه کلاس ها به صورت الکترونیک تشکیل شده و معلمان مطابق با بودجه بندی سالانه به تدریس مباحث درسی می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار