مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک گفت:

کار جهادی برای مردم موجب سلامتی همگان می شود

کاشمر(پانا)-مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک گفت در صحنه های دفاع مقدس ثابت شد کار جهادی مردم برای مردم موجب سلامتی همگان می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کار جهادی برای مردم موجب سلامتی همگان می شود

نجمه صاحب زمانی نویسنده فعال کتاب های دفاع مقدس و مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک در گفتگو با پانا گفت: ما از زمانی که ویروس کوید 19 به کشورمان نفوذ کرده است و کمبود ماسک ماجراهایی در کشور ساخته بود با توکل بر خدا این کار جهادی را آغاز کردیم و در افق دید داریم که تا زمانی که این ویروس پایدار است دست از کار نکشیم.

او گفت: ما بانوان فعال و سرپرست خانواده را در فرایند عضو گیری در اولویت قرار دادیم و بعد از آنها تست کرونا نیز گرفتیم تا محیط کارگاه و همچنین ماسک ها آلوده به این ویروس خطرناک نشوند.

صاحب زمانی از انگیزه خود برای راه اندازی این کارگاه گفت: در سال 1360 نیز این طور جنگ میکروبی برای کشور ما اتفاق افتاده است مردم با همت خود به رزمندگان یاری رساندند و من با الگو گرفتن از آن زمان خواستار این هستم تا مردم برای مردم کار های جهادی انجام دهند تا همگی در سلامتی همدیگر شریک باشیم.

او افزود: ماسک های تولید شده از کارگاه ما به کارکنان شهرداری، ارگان هایی که احتیاج به ماسک دارند و مجبور هستند در سطح شهر تردد داشته باشد مثل پلیس راهنمایی رانندگی، سازمان بهداشت و درمان و بیمارستان ها به صورت رایگان ارائه می شود.

مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک گفت: تامین هزینه های این کارگاه بر عهده خیرین بزرگوار هست که مدیر مالیمان آقای سلیمانی هستند و خیلی هم خوب کار را بر عهده گرفتند.

او گفت: شکر خدا استقبال مردم از این کارگاه بسیار عالی بوده است و بانوانی زیادی که خواستار فعالیت در کارگاه بودند نیز به من مراجعه کردند.

او گفت: از همکاری مسئولین نیز متشکرم که هر کاری می توانستند برای این کارگاه جهادی انجام دادند.

صاحب زمانی خطاب به مردم گفت: مردم باید حتما به توصیه های بهداشتی گوش بدهند و اصرار می کنم که در خانه هایتان بمانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار