اعمال محدودیت ورود خودرو‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در اردبیل

اردبیل (پانا) - بر اساس مصوبه شورای تامین اردبیل، محدودیت‌هایی برای ورود خودرو‌های غیربومی در شهر اردبیل با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اعمال محدودیت ورود خودرو‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا در اردبیل

مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز از ورود خودروها با پلاک غیربومی از جاده سرچم و آستارا به اردبیل جلوگیری و اعمال کنترل و محدودیت اجرا می‌شود که عوامل پلیس راه، هلال احمر و مرکز بهداشت با جدیت این طرح را اجرایی خواهند کرد.

او از مردم خواست در این روزها و تعطیلات عید سفر نرفته و در خانه بمانند و از دعوت میهمان نیز به اردبیل حتی برای منازل شخصی خودداری کنند.

فرماندار اردبیل افزود: همه مراکز اقامتی، هتل‌ها و مناطق گردشگری این شهرستان تعطیل بوده و عوامل انتظامی نیز با اقامتگاه‌های غیررسمی با جدیت برخورد خواهند کرد.

امامی‌یگانه در زمینه تعطیلی اصناف و بازار اردبیل نیز گفت: با توجه به حساسیت موضوع در شهرستان مرکز استان با هماهنگی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تصمیم گرفته شد اصناف از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ با رعایت موازین بهداشتی فعالیت کنند، ولی اصنافی که فروشنده اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم هستند می‌توانند زمان فعالیت و ساعت کار خود را افزایش نیز دهند.

او افزود: در تامین اقلام اساسی مردم از جمله نان وسوخت و مایحتاج ضروری هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

فرماندار اردبیل از گشت و بازرسی ۲۰ گروه در شهر اردبیل برای جلوگیری از تجمع در فروشگاه‌ها و جلوگیری از تخلفات بهداشتی خبرداد و افزود: امیدواریم با همکاری مردم و بازاریان و اجرای این طرح در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهر اردبیل و سلامت شهروندان گام مهمی برداشته شود.

او گفت: از طریق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از شرکت‌های مسافربری نیز خواسته شده از اعزام مسافر به استان‌های پرخطر و بالعکس جلوگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار