تداوم استقرار جوی ناپایدار تا روز‌های پایانی هفته جاری در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل هواشناسی اردبیل از تداوم استقرار جوی ناپایدار تا روز‌های پایانی هفته جاری در سطح استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تداوم استقرار جوی ناپایدار تا روز‌های پایانی هفته جاری در اردبیل

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی اردبیل گفت: بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی تداوم استقرار جوی ناپایدار تا روز‌های پایانی هفته جاری است.

او افزود: از عصر امروز (دوشنبه ۲۶ اسفند) تا قبل از ظهر روز چهارشنبه (۲۸ اسفندماه) با تقویت زبانه پرفشار که با جریانات مرطوب خزری نیز همراه است ضمن تداوم ابرناکی نواحی شمالی استان اردبیل بر ابرناکی نواحی مرکزی و جنوبی استان نیز افزوده خواهد شد و دمای هوا نیز بصورت محسوس کاهش خواهد یافت.

مدیر کل هواشناسی استان بیان کرد: در طی این مدت وزش باد خزری (گاهی تند)، بارش باران ریزه توام با مه پدیده غالب در اکثر نواحی استان اردبیل خواهد بود.

محمدی افزود: با ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه و تداوم فعالیت آن در شمال غرب کشور، از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز شنبه (۲ فروردین ۹۹) بصورت متناوب در برخی مناطق استان اردبیل بارش خفیف باران و در مناطق کوهستانی بارش باران و برف (به ویژه در نوار شرقی، کوه‌های باغرو و مناطق جنوبی استان اردبیل) پیش بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار