ضد عفونی محله برآفتاب و سعدی شیراز توسط فرهنگیان 

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از ضدعفونی معابر، عابربانک‌ها و پمپ‌های بنزین در محله سعدی و برآفتاب شیراز توسط گروه‌های خودجوش فرهنگیان و مربیان پیشتاز این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ضد عفونی محله برآفتاب و سعدی شیراز توسط فرهنگیان 

محسن کلاری در گفت‌وگو با پانا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری و تلاش همه‌جانبه برای ریشه‌کنی این ویروس، سازمان دانش‌آموزی فارس نیز با همکاری و همراهی مدیرکل آموزش و پرورش و خرید ۱۰ دستگاه پمپ سمپاش، تهیه لباس و تجهیزات مورد نظر اقدام به ضدعفونی معابر و محل‌های پرتردد کرده است.
او با اشاره به حمایت‌های مسوولانه مدیر کل آموزش و پرورش فارس، از این "پویش اجرایی-اجتماعی" گفت: معلمان و فرهنگیان همیشه حضوری فعال در موقعیت‌های اجتماعی داشته‌ و در کنار آحاد مختلف مردم بوده‌اند.
او ادامه داد: فرهنگیان و مربیان پیشتاز داوطلبانه و به صورت خودجوش برای حضور در این امر اعلام آمادگی کرده‌اند و با تقسیم‌بندی‌هایی که شده، تیم‌های ۱۰ نفره‌ای هر شب برای ضدعفونی کردن مکان‌های پرخطر از جمله پمپ‌های بنزین، عابربانک‌ها و سطوح اطراف سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌ها و... می‌روند.
او در خصوص هماهنگی با نهادها و اجتناب از موازی‌کاری گفت: با فرمانداری و شهرداری شیراز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و برنامه حضور تیم‌ها و محل‌های مورد نظر در اختیار آنان قرار گرفته است.
کلاری ضمن ابراز امیدواری از ریشه‌کنی این ویروس در کشور ادامه‌ داد: در شب‌های آینده نیز روند ضدعفونی کردن معابر توسط فرهنگیان ادامه دارد و در شب گذشته فرماندار و معاون شهردار نیز در کنار فرهنگیان حضور داشتند و از نزدیک شاهد فعالیت این تیم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار