برگزاری 15مسابقه و فعالیت مجازی توسط معاونت پرورشی شهر تهران

تهران (پانا) - کریمی معاون پرورشی و فرهنگی تهران از برگزاری 15 مسابقه و فعالیت مجازی در فروردین ماه 1399 توسط معاونت پرورشی و فرهنگی شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 15مسابقه و فعالیت مجازی توسط معاونت پرورشی شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی‌ آموزش و پرورش شهر تهران، همزمان با تعطیلی مدارس به علت شیوع بیماری کرونا و ایام نوروز 99 معاونت پرورشی و فرهنگی با تمهید مقدمات برگزاری 15 فعالیت و مسابقه در فضای مجازی برای دانش آموزان پایتخت برنامه ریزی های مناسبی انجام داده است.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در این خصوص گفت: حضور دانش آموزان در خانه می تواند فرصت مناسبی باشد برای اجرای فعالیت های فوق برنامه فرهنگی هنری و پرورشی در فضای مجازی تا امکان تداوم فعالیت های آموزشی و پرورشی فراهم باشد. به همین مناسبت معاونت پرورشی و فرهنگی تهران با تدارک مسابقه مجازی در همه عرصه های مختلف و مرتبط در این خصوص اقداماتی را انجام داده است که پوستر اطلاع رسانی در فضای مجازی منتشر شده و می شود.

عبدالرسول کریمی همچنین اضافه کرد: این مسابقه ویژه فروردین بوده و به صورت کاملاً مجازی و در فضای پرتال سازمان دانش آموزی انجام می شود. بارکدی برای اسکن و ورود به سامانه طراحی و در پوستر چاپ شده است که دانش آموزان با همکاری اولیاء در صورت ضرورت می توانند شیوه نامه های هر رشته را دریافت و در مسابقه شرکت نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی به تجلیل از 10 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه در هر رشته اشاره کرد و گفت: همزمان با عید سعید فطر به برگزیدگان هدایای ارزشمندی توسط معاونت پرورشی و فرهنگی اهدا خواهد شد.

کریمی در پایان اظهار امیدواری کرد دانش آموزان بتوانند از این فرصت استفاده نموده و در این مسابقات به شکل گسترده ای شرکت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار