عدم افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در ۲۴ ساعته اخیر آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل افزایش نداشته و تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس همان ۱۵۴ بیمار است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
عدم افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل

محمدرضا رضایی ،معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نتایج آزمایش‌ ویروس شناسی، در ۲۴ ساعته اخیر آمار مبتلایان به کرونا در استان اردبیل افزایش نداشته است و تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس همان ۱۵۴ بیمار است که البته این تعداد در روزهای آینده افزایش خواهد داشت.

او افزود: از عموم مردم استان اردبیل تقاضا داریم در این شرایط بحرانی، به کلیه نکات بهداشتی و هشدارهای اعلام شده توجه ویژه داشته باشند.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: از شروع ویروس کرونا در استان اردبیل ۶۵۰ بیمار مبتلای قطعی و مشکوک به این ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری شدند که با توجه به بهبودی و ترخیص‌های انجام شده در حال حاضر ۲۹۲ بیمار در بخش ویژه کرونا بستری هستند.

رضایی بنا بیان کرد: روند بستری بیماران مشکوک به کرونا در استان اردبیل روند صعودی در پیش گرفته است و در ۲۴ ساعته گذشته ۴۹ بیمار مشکوک در بخش ویژه کرونا بستری شدند.

او تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از هم ‌استانی‌ها در طرح غربالگری کرونا شرکت کرده‌اند که از عموم مردم تقاضا داریم به سامانه www.salamt.gov.ir مراجعه کرده و در این طرح ملی و مهم مشارکت داشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: کلیه بیماران مبتلا به ویروس کرونا پس از بهبود و ترخیص از بیمارستان‌ها در قرنطینه خانگی قرار گرفته و توسط مراقبان سلامت کنترل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار