احصای اطلاعات آماری مربوط به مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل

اردبیل (پانا) - به منظور استخراج اطلاعات آماری برای مقابله با بیماری کرونا، پرسشنامه‌های مربوط به چگونگی ابتلای به ویروس کرونا به همت جهاد دانشگاهی اردبیل تکمیل شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
احصای اطلاعات آماری مربوط به مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل

به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه بررسی اطلاعات مربوط به این نظرسنجی با بیان اینکه شیوه‌های کنترل و مقابله با این بیماری در استان با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی بصورت علمی و عملی انجام می‌گیرد گفت: دوران قرنطینه و پس از بهبودی، مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که بسیاری از بهبود یافتگان خود ناقل ویروس هستند در حالیکه دوره ابتلا را پشت سر گذاشته اند.

او اظهار کرد: اطلاعات احصا شده در این طرح در خصوص علت ابتلا و نحوه قرنطینه و نیز قشر‌هایی که بیشترین مبتلایان را به خود اختصاص داده، ما را در کنترل بیشتر و درمان کامل بیماران کرونایی یاری خواهد کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به پیگیری‌های انجام یافته در خصوص تامین اعتبار و نیز داروی مورد نیاز برای مبتلایان به ویروس کرونا از تامین بخشی از نیاز استان به این دارو‌ها از کشور‌های دیگر خبر داد.

بهنام جو گفت: اقدامات خوب دیگری هم در حال به ثمر نشستن است که در روز‌های آتی اطلاع رسانی می‌شود.

او بر استفاده از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی در افزایش آگاهی‌های عمومی و نحوه پیشگیری صحیح از ابتلای به بیماری کرونا و در عین حال ایجاد فضای آرامش بخشی به خانواده‌ها تاکید و از فعالان اجتماعی و رسانه‌ای در این خصوص قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار