برای نخستین بار در کشور انجام می شود:

اجرای ورزش صبحگاهی دانش آموزان از صدا و سیمای آذربایجان غربی

در راستای تامین سلامت جسمی دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط

ارومیه (پانا) - برای نخستین بار در کشور با همت و تلاش و حضور معلمان تربیت بدنی ، ورزش صبحگاهی برای دانش آموزان آذربایجان غربی از طریق صدا و سیما ضبط و اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ورزش صبحگاهی دانش آموزان از صدا و سیمای آذربایجان غربی

«رضا میدان رو» معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این اقدام در راستای تامین سلامت جسمی دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیماری کرونا موجب تعطلیلی مدارس شده است اظهار داشت: تحرک دانش آموزی و توجه به ورزش در بین دانش آموزان در اولویت برنامه های آموزش و پرورش بوده لذا با توجه به تعطیلی مدارس و کم تحرکی ناشی از آن ضرورت دارد تا به نحویی توجه به فعالیت های بدنی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

میدان رو از اولیا دانش اموزان خواست تا در کنار پرداختن به دروس آنان در منزل به ورزش و شادابی و تحرک آنان نیز توجه نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیگر فعالیت های این معاونت در مبارزه با شیوع بیماری کرونا اضافه کرد: این معاونت در زمینه پیشگیری از شیوع این بیماری اقدامات بسیاری انجام داده است که آموزش اولیا و رانندگان سرویسهای مدارس با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سامانه پیام رسان مدارس برای 80 درصد از آنان، چاپ و تکثیر پوسترهای اموزشی در راستای مبارزه با کرونا و راههای پیشگیری و ارسال به مناطق و مدارس تا حد امکان به تعداد 18 هزار برگ از اقدامات این اداره است.

وی ادامه داد: مکاتبه با معاونت غذا و دارو در جهت خرید مستقیم مواد ضد عفونی کننده از کارخانجات تولید کننده برای مناطق به صورت مستمر از سایر اقدامات این بخش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار