ضد عفونی تمام کامیون‌های ورودی از جمهوری آذربایجان

اردبیل (پانا) - فرماندار شهرستان بیله‌سوار مغان گفت: تمامی کامیون‌های ورودی از مرز جمهوری آذربایجان در پایانه مرزی این شهرستان ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ضد عفونی تمام کامیون‌های ورودی از جمهوری آذربایجان

حسن قبادی درحاشیه بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار افزود: داکت ضدعفونی و گندزدایی کامیون‌ها در پایانه مرزی استقرار یافته و کامیون‌های ورودی به کشور ضدعفونی می‌شوند.

او گفت: در کنار ضدعفونی کامیون‌های تجاری و ترانزیتی، سلامت سنجی و ارائه تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک و دست‌کش بهداشتی نیز به رانندگان از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار صورت می‌گیرد.

فرماندار بیله سوارتصریح کرد: این روند در پایانه مرزی جمهوری آذربایجان نیز اجرایی می‌شود و هر ۲ کشور نسبت به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه با جدیت و حساسیت خاصی همکاری متقابل دارند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار نیز بابیان اینکه بخش مسافری پایانه مرزی بیله سوار از اول اسفندماه سال جاری بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است گفت: بخش تجاری پایانه مرزی همچنان فعال است و روزانه 100 دستگاه کامیون حامل کالا به کشورهای روسیه، جمهوری آذربایجان و نخجوان تردد می کنند.

سیدسلیم جلالی افزود: سالن های تجاری، مسافری، تمامی سطوح، معابر، محوطه، محل های انتظار تجار و رانندگان و کامیون ها با استفاده از پمپ های سیار بطور مرتب ضدعفونی می شوند.

شهرستان بیله‌سوار در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل واقع شده و تنها گمرک و پایانه مرزی استان اردبیل در این شهرستان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار