فریاد "در خانه بمانید" در کوچه های شهر

تیم‌های هلال احمر زنجان با حضور در خیابان‌ها موارد بهداشتی را هشدار می‌دهند

زنجان (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت پنج تیم هلال احمر با حضور در خیابان‌های شهر زنجان موارد بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا به مردم هشدار داده و بر لزوم خانه ماندن جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس تاکید می‌کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
فریاد  "در خانه بمانید"  در کوچه های شهر

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، شهرام میرزایی عنوان کرد: سازمان جهانی بهداشت در سراسر دنیا به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نام"کووید-۱۹" (COVID-۱۹) است.
او تاکید کرد: این ویروس هنوز در حال مبتلا کردن افراد زیادی در دنیا و شیوع در کشورهای مختلف از جمله ایران است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در تلاش هستیم با ارائه آموزش های مورد نیاز، عموم شهروندان را در خصوص پیشگیری از شیوع آن و رعایت مواردی که باید انجام دهند، آگاه کنیم.
میرزایی اظهار کرد: به همین منظور و با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر در حوزه آموزش، دوره آموزش حضوری برای ۳۷۰ نفر از کارکنان، اعضای جوانان و داوطلبان در سطح شعب هلال حمر استان برگزار شد.
او خاطرنشان کرد: در زمان حاضر نیز توسط پنج تیم شامل نیروهای امداد و خودروها، روزانه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ هشدارهای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را برای شهروندان اطلاع رسانی کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در خیابان ها و معابر پرتردد شهر زنجان انجام می شود.
میرزایی تاکید کرد: در این پیام ها، تیم های امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان در کوچه و خیابان‌های شهر نسبت به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن به مردم به طور مستمر هشدار می دهند و از آن‌ها می خواهند که از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری کرده و در خانه بمانند.
او اضافه کرد: حضور شهروندان در بازار، پاساژها، دیگر مراکز خرید و تجمع‌های زیاد آن‌ها شرایط انتقال راحت ویروس را ایجاد می کند، بنابراین شهروندان باید تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار