دست های مهربان در روزهای کرونایی؛ دانش آموزان برزلجین تنها نیستند

قزوین (پانا) - دانش آموزان دبستان پریوش سالور روستای برزلجین استان قزوین حتی در این روزهای کرونایی هم تنها نیستند و همواره دست های مهربان خیران در دستان آن هاست.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
دست های مهربان در روزهای کرونایی؛ دانش آموزان برزلجین تنها نیستند

دبستان پریوش سالور روستای برزلجین از مدارس منطقه محروم خرمدشت استان قزوین است که این روستا از مناطق محروم استان به شمار می آید و دانش آموزان آن از امکانات حداقلی برخوردار هستند.

در روزهایی که خبر انتشار ویروس مزاحم کرونا در کشورمان پیچیده و همه آحاد جامعه را درگیر خود کرده و کلاس های درس را به تعطیلی کشانده است، دیدن تصاویری از مهربانی مهرآفرینان جامعه فرهنگی در فضای مجازی در دل جامعه نگران امروز خالی از لطف نیست؛ به گونه ای که زبان هر شخص را از این اقدامات شایسته به تقدیر و سپاس وا می دارد.

روایت عکس منتشر شده آموزگاری از منطقه خرمدشت استان قزوین نقل مهربانی مدیر و خیرینی است که در وضعیت کنونی به یاری دانش آموزان روستا شتافته اند و خیرینی که همواره یاری رسان دبستان پریوش سالور روستای برزلجین هستند. این خیران از ابتدا و انتهای سال تحصیلی دغدغه های دانش آموزان و مدرسه را نگرانی و دغدغه خود می دانستند و حالا در نبود امکانات بهداشتی مناسب در روستا آستین همت را بالا زده و با یاری قلی بگلو مدیریت دلسوز این آموزشگاه توانسه اند اقلام بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی و ... را از مراکز شهرها و استان ها تهیه و بعد از بسته بندی به رایگان در بین دانش آموزان و اولیای عزیزشان توزیع کنند.

این اقدام و حرکت زیبا نماینگر این است که ما فرهنگیان و دانش آموزان استان قزوین همانند هشت سال دفاع مقدس در سنگر مدرسه به نوبه خودمان همپای مدافعان سلامتی که در خط مقدم این مبارز با تمام وجود تلاش می کنند، هستیم و با فرهنگ سازی مناسب و آموزش های درست با اقتدار در ریشه کنی این بیماری گام برمی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار