ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب به کشور از فردا سه شنبه ۲۷ اسفندماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با پانا گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز دوشنبه ۲۶ اسفندماه در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز، تهران و سمنان، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
وی گفت: این سامانه از بعد از ظهر فردا سه شنبه ۲۷ اسفندماه از شمال شرق کشور خارج خواهد شد. از بعد از ظهر روز سه شنبه ۲۷ اسفندماه سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب به کشور وارد و به‌تدریج روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه تقویت می‌شود و نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز پنجشنبه ۲۹ اسفندماه این بارش‌ها محدود به شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل شمالی و شمال شرق کشور خواهد شد. به‌تدریج این سامانه جمعه اول فروردین اواخر وقت از شمال شرق کشور خارج خواهد شد.
وی تاکید کرد: طی فردا سه شنبه و روز چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ اسفندماه دریای خزر مواج پیش‌بینی شده است.
ضیاییان درباره وضع جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: طی امروز دوشنبه ۲۶اسفندماه آسمان تهران کمی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۰ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. فردا سه‌شنبه ۲۷ اسفند ماه آسمان پایتخت کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز به ۱۸ و ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار