پویش «تجربیات دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در مقابله با کرونا» در قزوین راه‌اندازی شد

قزوین (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین از راه اندازی پویش «تجربیات دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در مقابله با کرونا» از سوی سازمان دانش‌آموزی استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پویش «تجربیات دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در مقابله با کرونا» در قزوین راه‌اندازی شد

جبار حسنعلی پور در گفت‌وگو با پانا، در مورد این پویش گفت: پویش «تجربیات دانش‌آموزان، اولیا و معلمان در مقابله با کرونا» حرکتی در راستای به اشتراک گذاشتن تجربیات مختلف در مبارزه با ویروس کرونا است و سازمان دانش‌آموزی استان با ایجاد فضایی در نظر دارد این تجربیات را بین دانش‌آموزان، اولیا و معلمان به اشتراک بگذارد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم همکاری همه اقشار مردم در کنترل این بیماری، افزود: راه اندازی پویش‌ها و کمپین‌ها در فضای مجازی در خصوص نحوه مقابله با کرونا یکی از راه‌های کنترل این بیماری است تا همه مردم نسبت به این بیماری آگاه شوند.

او با اشاره به اینکه امید می‌رود در این حرکت آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان، اولیا و معلمان پای کار بیایند، بیان کرد: این عزیزان تصاویر و ویدیوهای خود را در حجم پایین از طریق پیام رسان‌های مختلف به شماره 09126827148 ارسال کنند.

حسنعلی پور افزود: آثار ارسال شده در خبرگزاری پانا منتشر خواهد شد و همه مردم می‌توانند از این آثار بهره لازم را ببرند و در نهایت به آثاری که از کیفیت بالاتری برخوردار بوده از سوی سازمان دانش‌آموزی استان هدایایی اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار