رمضانی: مسابقه کتابخوانی دانش‌آموزان با همکاری رادیو نمایش برگزار می‌شود

تهران (پانا) -مدیر کل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی و با همکاری رادیو نمایش خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رمضانی: مسابقه کتابخوانی دانش‌آموزان با همکاری رادیو نمایش برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علی رمضانی با اعلام این خبر گفت: برنامه رادیویی «دانایی توانایی» با همکاری رادیو نمایش از تاریخ دوم تا شانزدهم فروردین ماه سال 1399 هر روز ساعت 14 بر روی آنتن رادیو نمایش خواهد رفت.

او افزود: در این برنامه قرار است یکی از کتاب‌های منتخب جشنواره دانایی توانایی معاونت پرورشی و فرهنگی بازخوانی می‌شود.

مدیرکل فرهنگی، هنری و اردوها و فضا های پرورشی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: دراین برنامه کتاب «جام جهانی در جوادیه» نوشته داود امیریان از انتشارات قدیانی که از کتاب‌های برگزیده جشنواره دانایی توانایی است با صدای میرطاهر مظلومی برای دانش‌آموزان بازخوانی خواهد شد.

او اشاره کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند در پایان هر برنامه می‌توانند جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی با مراجعه به سایت www.radionamayesh.ir و ثبت نام در سامانه نقش در این مسابقه که در پایان هر برنامه برگزار می‌شود شرکت کنند.

او افزود: اداره کل فرهنگی، هنری و اردوها و فضا های پرورشی وزارت آموزش و پرورش در نهایت به دانش‌آموزان برگزیده مسابقه کتابخوانی برنامه رادیویی دانایی توانایی جوایزی را اهدا خواهد کرد.

رمضانی در پایان گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند هر روز رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف 107/5 مگا هرتز دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار