رئیس سازمان صمت گیلان مطرح کرد

آرایشگاه ها از حساس ترین مراکز انتقال کرونا

رشت (پانا) - رئیس سازمان صمت گیلان گفت: در صورتی که آرایشگاه های مردانه و زنانه نسبت به انجام امورات بهداشتی محوله سهل انگاری کنند، زمینه برای شیوع بیشتر ویروس کرونا فراهم خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آرایشگاه ها از حساس ترین مراکز انتقال کرونا

فرهاد دلق پوش از برخورد با واحدهای صنفی بی اعتنا به محدودیت ساعات کاری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 197 واحد صنفی در رشت و سایر شهرستانهای گیلان به دلیل رعایت نکردن از ضوابط وضع شده در کمیته پیشگیری از ویروس کرونا با همکاری و هماهنگی اداره اماکن و اتاق اصناف پلمب شده اند.

وی با اشاره به هشدارهای قبلی به اصناف و بازاریان با همکاری اتاق های اصناف و اتحادیه مربوطه، تاکید کرد: حاضر به تعطیلی حتی یک واحد صنفی و تجاری نیستیم ولی علیرغم میل باطنی، در شرایط حساسی که با سلامتی و حیات مردم وابستگی دارد، همگی موظف به مراعات هستیم.

وی ادامه داد: آرایشگاه های مردانه و زنانه یکی از مراکز بسیار حساس در امر انتقال ویروس کرونا بوده بنحوی که اگر متصدیان این واحدها نسبت به انجام امورات بهداشتی محوله اقدام نکنند، موجبات شیوع بیشتر ویروس کرونا را در بر خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطرنشان کرد: با همکاری اتاق اصناف و هیات مدیره اتحادیه های ذیربط با اطلاع رسانی مجدد و هشدارهای لازم به اعضای تحت پوشش توسط پیامک، حتما نسبت به رعایت ضوابط و ساعت فعالیت اعلامی از سوی اتاق اصناف اقدام کنند و با متمردین طبق قانون برخورد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار