آغاز زندگی مشترک ۸۱۰ نوعروس نیازمند در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل گفت: ۸۱۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه در ۱۱ ماهه سال‌جاری زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز زندگی مشترک ۸۱۰ نوعروس نیازمند در اردبیل

علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل با اشاره به اینکه ۸۱۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت و دیگر نیازمندان جامعه با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه از کمیته امداد استان اردبیل راهی خانه بخت شده‌اند، گفت: با مدیریت جهادی و فعالیت‌های هدفمند کمیته امداد بسیار خرسندیم که هیچ نوعروسی پشت نوبت دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه قرار ندارد.

او با بیان اینکه تلاش بی‌وقفه‌ای را به کار گرفتیم تا با توزیع دقیق و صحیح منابع کمیته امداد استان اردبیل، تمامی نوعروسان تحت حمایت که در صف انتظار برای دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه قرار داشتند، بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند، افزود: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های کمیته امداد را می‌توان پاسخگویی به تمامی نیاز‌های نوعروسان تحت حمایت برشمرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ۶۲۱ کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اعطا شد تا راهی خانه بخت شوند، بیان کرد: ۵۹ سری جهیزیه نیز به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته است.

حسین نژاد به اهدای ۱۲۹ سری «جهیزیه موردی» توسط نیکوکاران اشاره کرد و گفت: خیران اردبیلی نقش بسزایی در تامین لوازم زندگی و جهیزیه نوعروسان ایفا می‌کنند که همواره با کمک‌های خود زمینه‌های ازدواج آسان مددجویان را فراهم کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه ۶۶ نفر از فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت با دریافت هدیه ازدواج زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان اردبیل ترویج ازدواج آسان در بین اقشار مختلف جامعه است که با اعطای هدیه ازدواج به فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اعلام اینکه بیش از دو میلیارد تومان برای تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت هزینه پرداخت شده است، افزود: با همکاری مضاعف مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه در سطح استان اردبیل می‌توانیم بیش از پیش بستر ازدواج آسان مددجویان را فراهم کنیم.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه راهکار‌های بسیاری را به منظور برپایی زندگی ساده، موفق و پایدار برای نوعروسان و فرزندان ذکور خانوار تحت حمایت در نظر گرفته‌ایم که تا کنون نتایج مطلوبی را به همراه داشته است، گفت: با ارائه آموزش‌های قبل، حین و بعد از ازدواج به نوعروسان، طلاق در بین خانوار تحت حمایت کمتر از سه درصد است.

او با اعلام اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور درمانی و دارویی بیماران تحت حمایت به خصوص بیماران صعب‌العلاج و سرطانی استان اردبیل هستیم، بیان کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست بیماران تحت حمایت برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار