یک هنرستان در گیلان به نام شهید خدمت "نرگس خانعلیزاده" تجهیز و نامگذاری شد

تهران (پانا) - عضو هیات مدیره موسسه مهر گیتی از بازسازی، تجهیز و نام‌گذاری یک هنرستان در گیلان به نام نرگس خانعلیزاده، پرستار فوت شده گیلانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
یک هنرستان در گیلان به نام شهید خدمت "نرگس خانعلیزاده" تجهیز و نامگذاری شد

علی شریعتی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه تاکنون موسسه مهرگیتی 366 مدرسه را پایه‌گذاری کرده است، گفت: «در این ایام که بحث کرونا پیش آمده، در استان گیلان پایه‌گذاری یک هنرستان را انجام داده‌ایم، جایی که خانم نرگس خانعلیزاده پرستار متوفی در آنجا به رحمت خدا رفت.»

او افزود: «قراردادی با سازمان نوسازی مدارس کشور امضا کرده‌ایم و طبق آن یک هنرستان 170 نفره را بازسازی، تکمیل و تجهیز خواهیم کرد.»

شریعتی ادامه داد: «مقرر است تابلوی مدرسه به نام این پرستار تغییر پیدا کند. برای تجهیز آن تمام امور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حال انجام است و احتمالا تا اوایل عید نوروز تابلوی مدرسه تغییر پیدا می‌کند و امور تجهیز آن تمام می‌شود.»

نرجس خانعلی‌زاده، زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۷۴ در لاهیجان و پرستار بود. او که به‌ عنوان پرستار در بخش اورژانس بیمارستان میلاد شهر لاهیجان مشغول به خدمت بود نخستین قربانی ثبت‌شده همه‌گیری کروناویروس در کشورمان از میان کادر پزشکی بود. نرگس خانعلی‌زاده در بعدازظهر روز ۶ اسفند ۱۳۹۸ در بیمارستان میلاد لاهیجان درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار