مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در گفت و گو با پانا:

مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می دهیم» ویژه گروه سنی کودک ۴ تا ۱۲ سال

ارومیه (پانا) - به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ،با توجه به تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت، مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می دهیم» از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می دهیم» ویژه گروه سنی کودک ۴ تا ۱۲ سال

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در گفت و گو با پانا گفت: با توجه به تعطیلی کتابخانه های عمومی در سراسر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت، مسابقه نقاشی ویژه کودکان برگزار می شود.

معصومی افزود: مسابقه نقاشی «کرونا را شکست می دهیم» ویژه گروه سنی کودک، ۴ تا ۱۲سال (متولدین ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴) با محوریت کارهایی که در ایام تعطیلات کرونا و حضور در منزل انجام می شود، کتابخوانی در تعطیلات کرونا و مراقبت های بهداشتی در مواجهه با کرونا ویروس و تشکر از پزشکان و پرستاران، برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید از برگه A۴ استفاده کرده و استفاده از تمامی ابزار نقاشی(مدادرنگی، آبرنگ، مداد شمعی و گواش) امکان‌پذیر است و در داوری آثار، کیفیت رنگ آمیزی، خلاقیت و کپی نبودن حائز اهمیت خواهد بود.

کودکان عزیز باید مشخصات فردی اعم از نام و نام خانوادگی، سن، استان، شهرستان، شماره تماس، موضوع نقاشی روی برگه و ذیل فایل ارسالی درج کنند و تصاویر نقاشی باید به شناسه iranplir در پیام رسان سروش ارسال شود.

گفتنی است از سوم اسفند تاکنون و در سه مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز تعطیل شدند.

بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح، در زمان مقتضی کتابخانه های عمومی خدمت رسانی به مردم را از سر بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار