نقاهتگاه بیماران کرونایی در علی‌آبادکتول راه‌اندازی شد

حضور مسافر در تفرج‌گاه ‌ها ممنوع است

گرگان (پانا) - سالن رزمی جانبازان شهرستان علی آباد کتول به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی بهبود یافته تجهیز و راه‌اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نقاهتگاه بیماران کرونایی در علی‌آبادکتول راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، حسن هدایتی کتولی، فرماندار علی‌آباد کتول، در جلسه اضطراری ستاد بحران این شهرستان اظهار کرد: حضور گردشگران و مسافران به شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است. با کسانی هم که اماکن اقامتی خود را به مسافران اجاره دهند به شدت برخورد می‌شود.

او گفت: همچنین حضور مردم و مسافران در تفرجگاه‌ها از جمله دهنه‌های محمدآبادکتول و زرین گل نیز ممنوع شده است.

فرماندار علی‌آباد کتول افزود: برای رفع کمبود ماسک در شهرستان با دستور استاندار، روزانه 4 هزار ماسک در علی‌آبادکتول توزیع می‌شود.

او با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی برای کمک به رفع کمبود اقلام بهداشتی و بهبود بیماران کرونایی در این شهرستان خاطرنشان کرد: قرارگاه جهادی شهید سپهبد سلیمانی در سپاه شهرستان راه‌اندازی شده و روزانه 200 دست لباس مخصوص کادر پزشکی با مشارکت گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

هدایتی کتولی با اشاره به راه‌اندازی نقاهتگاه بیماران بهبودیافته کرونا در این شهرستان بیان کرد: سالن رزمی جانبازان این شهرستان به عنوان مرکز نقاهتگاه بیماران بهبودیافته کرونایی تجهیز و فعال شده که دانشگاه علوم پزشکی قول پشتیبانی از این مرکز را داده است.

او با اشاره به ضدعفونی مستمر و مداوم شهرها و روستاهای این شهرستان گفت: تاکنون بیش از 548 هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای گندزدایی معابر و اماکن پرتردد شهری مورد استفاده قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار