پایش بیش از 1 میلیون و 800 هزار گیلانی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

رشت (پانا) - بیش از 70 درصد جمعیت گیلان ، بالغ بر 1 میلیون و 800 هزار نفر در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا غربالگری شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پایش بیش از 1 میلیون و 800 هزار گیلانی در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، استاندار در شانزدهمین نشست اعضای ستاد مدیریت و مقابله با کرونای گیلان از پایش بیش از 70 درصد جمعیت گیلان معادل 1 میلیون و 800 هزار نفر خبر داد .
ارسلان زارع بار دیگر با تاکید بر اینکه گیلان همچنان استانی آلوده محسوب می شود، باز هم از مردم خواست به طور جدی، جز در مواقع اضطراری از خانه خارج نشوند تا مهار این ویروس با قوت کامل ادامه یابد.
او آموزش و آگاهی بخشی را مهمترین عامل تاثیرگذار در رعایت توصیه های بهداشتی خودمراقبتی و دیگر مراقبتی عنوان کرد و افزود: با پیگیری مستمر از سوی اعضای کارگروه بهداشت و درمان، شرایط و رایزنی‌های لازم برای افزایش وسایل حفاظت شخصی به ویژه برای کادر بهداشت و درمان فراهم شده است.
استاندار همچنین از رایزنی با استان‌های همجوار در اجرای طرح غربالگری خبر داد و افزود: با مسوولان ارشد استان های مازندران، قزوین و اردبیل برای اجرای بهینه طرح غربالگری مسافران و میهمانان رایزنی و توافق شده است.
زارع بار دیگر با قدردانی از کادر درمانی به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت در مبارزه با ویروس کرونا ، خاطرنشان کرد: همچنان باید بر سیاست کلی استان در کاهش ارتباطات و به حداقل رساندن تماس ها پافشاری کرده و با بهره مندی از آگاهی رسانه ای، در خانه ماندن را بر همه چیز مقدم بداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار