معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان، در نوروز 99 تعطیل است

کرمان(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان در نوروز 99 تعطیل است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان، در نوروز 99 تعطیل است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان سید قوام رضا میرحسینی با تاکید بر ضرورت همکاری همه اقشار برای قطع زنجیره گسترش بیماری کرونا گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش همه کارکنان بایستی از ماموریت های غیر ضروری در شرایط فعلی خودداری کنند.

وی از واریز کمک سرانه بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد و افزود: این سرانه فقط باید برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هزینه شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان خطبه ای از حضرت علی (ع) گفت: همه ما در برابر فضاهای آموزشی و تجهیزات مسئولیت داریم و باید متوجه رسالت خطیر خود باشیم.

میرحسینی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه ستادهای اسکان فرهنگیان در استان تعطیل است و از پذیرش مسافران نوروزی معذوریم.

وی از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خواست اطلاعات مدارس در زمینه تجهیزات و فضای آموزشی را حداکثر تا 20 فروردین به اداره کل ارسال کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان همچنین با اشاره به سهم پنج درصدی آموزش و پرورش از عوارض صدور پروانه ساختمان گفت: مدیران ادارات آموزش و پرورش استان باید دریافتی های خود را در سال 98 از محل صدور پروانه ساختمانی تا پایان هفته جاری ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار