مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

درس نامه و بسته های آموزشی برای 31000 دانش آموز مناطق دور دست استان تدوین و توزیع شده است

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: درس نامه و بسته های آموزشی برای 31000 دانش آموز مناطق دور دست استان که به فضای مجازی دسترسی ندارند تدوین و توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
درس نامه و بسته های آموزشی برای 31000 دانش آموز مناطق دور دست استان تدوین و توزیع شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب با قدردانی از اقدامات جهادی مدیران، کارکنان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق و همه معلمان گفت: خوشبختانه در اکثر مناطق استان آموزش با جدیت و به طور اثر بخش در حال پیگیری است.

وی اظهار کرد: با شعار «آموزش تعطیل نیست» و "در خانه بمانیم تا کرونا را شکست دهیم" مدارس شاید به ظاهر تعطیل باشد اما آموزش تعطیل نیست و تحت هر شرایط و بحرانی همکاران ما با عشق و علاقه آموزش دانش آموزان را پیگیری می کنند.

اسکندری نسب با بیان این که وظیفه ما است که در خانه بمانیم گفت: خوشبختانه ظرفیت های مؤثری در سطح ملی، استانی و منطقه ای در راستای فعالیت های آموزش و پرورش ایجاد شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از ارتباط مجازی معلمان با دانش آموزان در شرایط تعطیلی گفت و از زحمات همراه با عشق همه آن ها تشکر کرد.

اسکندری نسب هم افزایی در شرایط فعلی را ضروری دانست و گفت: تجربه نشان داده هر وقت در کشور بحران ایجاد شده است همه پای کار بوده اند و باید از این ظرفیت مهم ایجاد شده حداکثر استفاده را ببریم.

اسکندری نسب بسیج همگانی در شرایط بحران کرونا را در کشور ضروری دانست و گفت: خوشبختانه فرهنگیان همچون گذشته در خط مقدم این بسیج همگانی و از خودگذشتگی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نفوذ و مقبولیت اجتماعی معلمان در جامعه تأکید کرد: باید از ظرفیت موثر فرهنگیان استان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا استفاده کنیم.

اسکندری نسب گفت: باید از تهدید کرونا فرصت بسازیم و از این فرصت برای تسهیل فرایند یادهی و یادگیری استفاده کنیم تا نهضت آموزشی موجود روز به روز بیشتر تقویت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار