فوت چهار فرهنگی لرستان بر اثر کرونا

خرم آباد(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از فوت چهار نفر از فرهنگیان این استان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فوت چهار فرهنگی لرستان بر اثر کرونا

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، علیرضا نخعی روز شنبه در پیامی درگذشت چهار فرهنگی استان مرحوم «هدایت صادقی» و مرحوم «نعمت فولادوند» و فرهنگیان بازنشسته مرحوم «محمد حسین جوانمرد» و مرحوم «صید کریم احمدی» را به مردم شریف لرستان به ویژه جامعه علمی، فرهنگیان و دانش آموزان استان تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت ناباورانه همکاران گرانقدر و ارجمندمان مرحوم هدایت صادقی، مرحوم نعمت فولادوند، مرحوم صید کریم احمدی و مرحوم محمدحسین جوانمرد موجب تالم و تأثر فراوان شد.

این پیام می افزاید: بی شک جای خالی این عزیزان سفر کرده، خاطر جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان را مغموم و مکدر کرد. چرا که خدمات آنان در توسعه فرهنگ و نشر علم و دانش و آموزش فرزندان این دیار مصداق بارز باقیات و صالحاتی است که به اعتبار خالصانه و خدایی بودن به صفت بقا متصف بوده و تمامی خدمات علمی و فرهنگی ماندگار آنان از اذهان مردم شریف و باصفای دیار لرستان هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت.

در ادامه پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان لرستان با ابراز مراتب تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار صادقی، فولادوند، احمدی و جوانمرد و سایر بازماندگان ایشان، از پروردگار متعال همجواری روح عزیزان سفر کرده را با اولیاا… مسئلت نموده و امید آنکه ملت سرافراز ایران این ایام را نیز با رعایت بیش از پیش موازین بهداشتی و همچنین تلاش خدمتگزاران مردم به خصوص جهادگران صف مقدم حوزه درمان و پزشکی به زود و با توکل بر خدا پشت سر خواهند گذاشت.

تاکنون ۲۳۵ نفر در لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این مجموع ۲۰ نفر فوت شدند و ۴۴ نفر بهبود یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار