بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان های سلسله و خرم آباد

خرم‌آباد(پانا) - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت که تاکنون بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان های سلسله و خرم آباد در این استان شناسایی شدند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان های سلسله و خرم آباد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، محمدرضا نیکبخت بیان کرد: تاکنون در سلسله ۶۸بیمار، خرم‌آباد ۶۲، بروجرد ۳۰، دورود۲۲، نورآباد ۲۸، کوهدشت ۷، دوره چگنی ۳ نفر، الیگودرز ۳نفر، ازنا ۱۱ نفر و پلدختر نیز یک نفر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

او با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان در برخی شهرهای استان در روزهای اخیر بیان کرد: در شهرستان نورآباد هفته گذشته تنها یک نفر مبتلا بود، اما اکنون به ۲۸ نفر رسیده و مردم این شهرستان باید به توصیه‌های بهداشتی بیشتر دقت کنند و در خانه بمانند.

نیکبخت با بیان اینکه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۲۳۵ نفر رسید، افزود: تاکنون از ۸۲۳ نفر از بیماران مشکوک به کرونا تست انجام شده است که از این تعداد ۶۹۸ نمونه پاسخ داده شده و ۲۳۵ مورد مثبت و متاسفانه تاکنون ۲۰ نفر از هم استانی‌ها فوت کرده‌اند.

نیکبخت اضافه کرد: با وجود تمام تلاش‌های مسئولان و هشدارهای بهداشتی، متاسفانه مردم در برخی شهرستان‌ها هنوز هشدارها را جدی نمی‌گیرند و آمارمبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان‌ها رو به افزایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار