مهربانی روی دیگر سکه کرونا

خرم آباد (پانا) - کرونا با همه ترس و وحشتی که در بین مردم ایجاد کرده، ارمغان هایی نیز به همراه داشته که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد، مردم این روزها در این هوای کرونایی بیشتر مراقب یکدیگر هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مهربانی روی دیگر سکه کرونا

این مهمان ناخوانده این روزها از راه نرسیده آنچنان گرد و خاکی به پا کرده که کسی دلخوش به میزبانی اش نیست، ما ایرانی ها به مهمان نوازی شهره ایم، اما این مهمان ناخوانده را هیچکس مایل به میزبانی نیست چرا که آداب مهمانی نمی داند.

آمده و جان عزیزترین عزیزان میزبان را می گیرد و اگر از خانه بیرونش نکنی خیال رفتن نیز ندارد.

شهرستانسلسله این روزها بسیار درگیر این مهمان ناخوانده شده است. شیوع چشمگیر ویروس کرونا در این شهرستان، اکثر صنوف و کسبه بازار را به حالت تعطیلی درآورده است. بسیاری از کسبه به صورت خودجوش مغازه های خود را تعطیل کرده اند، اما این تعطیلی خوشبختانه روی دیگری هم داشته است.

بسیاری از بازاریان در مغازه های استیجاری به فعالیت مشغول هستند و این روزهای تعطیلی می تواند فشار اقتصادی زیادی به خانواده های آنان وارد کند، اما موج مهربانی های مردم این فشارها را شکست و اجازه نداد که غول کرونا بر انسانیت نیز غلبه کند.

در چند روز گذشته که موج تعطیلی بازار به راه افتاد، همزمان کمپین ها و پویش هایی در فضای مجازی به همت عده ای از جوانان راه اندازی و تاثیرات بسیار خوبی نیز در این راستا داشت.

بسیاری از مالکان واحدهای تجاری مهربانی خود را از مستاجران دریغ نکردند و اجازه ندادند که در این روزهای تعطیلی فشار بیشتری بر مستاجران وارد شود، حتی برخی از صاحبخانه ها هم که اطلاع از وضعیت مستاجر خود داشتند، اجاره بها را بخشیدند تا نشان دهند که اگرچه کرونا آمده، اما انسانیت نمی میرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار