آغاز به کار جبهه فرهنگی ندای بهشت ابرکوه در جهت شکست کرونا

ابرکوه (پانا) - در کنار انجام اقدامات پیشگیرانه و مقابله با انتشار ویروس کرونا توسط دستگاه های دولتی و گروه های مردمی، ستاد عملیات روانی مقابله با کرونا توسط جبهه فرهنگی ندای بهشت، به منظور فرهنگ سازی در جهت شکست کرونا، آغاز به کار کرد

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار جبهه فرهنگی ندای بهشت ابرکوه در جهت شکست کرونا

دبیر ستاد عملیات روانی مقابله با کرونا جبهه فرهنگی ندای بهشت گفت: با توجه به فضای پیش آمده در کشور و شیوع بیماری کرونا که به شهرستان ابرکوه هم تسری پیدا کرده است، جبهه فرهنگی ندای بهشت نیز در قبال شهر خود احساس مسئولیت کرده و وارد میدان شده است.
حجت الاسلام علی محمد یعقوب زاده افزود: هر چند همه ارگان ها و دستگاه های مربوطه در این بحران مشغول انجام وظایف خود به صورت تخصصی بوده و نیروهای جهادی و بسیجی هم پای کار آمده اند؛ اما ما نیز بر خود واجب دانستیم که یک فضای فرهنگی در مقابل کرونا ایجاد کنیم.
حجت الاسلام یعقوب زاده تصریح کرد: در کنار مقابله تخصصی، پزشکی و بهداشتی با کرونا، نیازمند فضایی در جامعه هستیم که رعب و نا امیدی در دل مردم را از بین ببرد و از سوی دیگر آنان را تشویق به رعایت توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای قطع انتقال کرونا نماید.
یعقوب زاده ادامه داد: در همین راستا ستاد عملیات روانی مقابله با کرونا در جبهه فرهنگی ندای بهشت شکل گرفت و اولین گام خود را با نوشتن پلاکاردهایی با مضامین «کرونا را شکست می دهیم» و «در خانه می مانیم» آغاز کرد.
وی تصریح کرد: نکته قابل توجه در مورد این پارچه نوشته ها، بهره گیری از لهجه مردم ابرکوه در شیوه نوشتاری، برای تأثیر گذاری بیشتر جملات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار