تعطیلی مراکز عمومی تفریحی و مترو در اصفهان

تهران (پانا) - قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» تصریح کرد: همه پیش بینی های لازم انجام شده تا تجمع صورت نگیرد و بهداشت رعایت شود.

کد مطلب: ۱۰۳۰۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی مراکز عمومی تفریحی و مترو در اصفهان

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نوروزی در خصوص تعطیلی برخی مراکز عنوان کرد: ما همه مکان های تجمع افراد مثل تله کابین، تله سیژ و ناژوان را برای حفظ سلامت مردم تعطیل کردیم.
وی با بیان اینکه مترو از امروز تا اطلاع ثانوی در راستای حمایت از سلامت مردم تعطیل شد، افزود: این تصمیم برای کاهش احتمال شیوع کرونا گرفته شده است. مردم می دانند، این بیماری چقدر توسعه می یابد و این توسعه به رفتار شهروندان بستگی دارد، چرا که رفتار شخصی است که میزان کنترل یا ابتلای شهر را مشخص می کند.
فضاسازی شهر برای استقبال از بهار انجام شده است
نوروزی اظهار کرد: اگر خیابان های شهر مثل پنجشنبه و جمعه شلوغ باشد، قطعا خبرهای خوبی هم نخواهیم شنید، با جمع شدن کنار پل ها و پارک ها به شیوع کرونا کمک می کنیم. در حالیکه برای کنترل کرونا به هوشیاری نیاز داریم و باید فقط برای کارهای ضروری بیرون بیاییم.
وی افزود: از شهروندان می خواهیم، رفتن بر سر مزار اموات را به جای روزهای پایانی سال به ماه های بعدی موکل کنند، امیدوارم مردم هوشیاری داشته باشند و از این اجتماعات پرهیز کنند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: امسال دید و بازدیدهای سال نو را مثل سال های گذشته نباید داشته باشیم و ما هم میزبان مسافران از شهرهای دیگر نیستیم.
وی با تاکید بر اینکه بهار یک تحول است و باید بهار را به دل ها وارد و آن را باور کنیم، گفت: بهار به قلب های ما امید و زندگی را جاری می کند، شهرداری تمام اقدامات ستاد خدمات سفر را لغو کرده است، اما سازمان ها و ادارات شهرداری اقدامات فضاسازی برای استقبال از بهار را انجام داده اند و المان های بهاری ایجاد می شود تا روح حاکم بر شهر سرشار از شادی برای شهروندان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار