فرآیند آموزش در استان آذربایجان غربی باقوت ادامه دارد

ارومیه (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی استفاده از شیوه های مختلف برای استمرار فرآیند آموزش را در دستور کار دارد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند آموزش در استان آذربایجان غربی باقوت ادامه دارد

«مهی منافی»در گفت و گو با پانا در خصوص اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان در بخش آموزش با توجه به تعطیلی مدارس به علت شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: کمیته استانی آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان با سه کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی، فناوری و علمی تشکیل شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان افزود: سرگروه های استانی و منطقه ای جهت تولید فیلم ومحتواهای آموزشی توسط کارگروه علمی اقدام کرده اند.

منافی از بارگذاری محتوا ها وفیلم های آموزشی در هر دوره تحصیلی در بستر پیام رسان داخلی ایتا جهت بهره برداری دانش آموزان و معلمان خبر داد و افزود: تمامی مدارس موظف شدند توسط دبیران برای هر کلاس در پیام رسان ایتا تکالیف و آموزش دوسویه انجام دهند و معاونین آموزشی مناطق نقش نظارت و رصد آنها را به عهده دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای دانش آموزان مناطق روستایی و عشایری جزاوت آموزشی وپک های آموزشی تهیه شده در کارگروه علمی( آموزگاران ، دبیران) توسط راهبران مدیر آموزگار ودهیاران در حال توزیع می باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ادامه داد: با همکاری شرکت مخابرات استان، امکان استفاده از ict اطلاعات آموزشی در مناطق روستایی استان فراهم شده است.

وی بیان کرد: از صدا وسیمای استانی جهت تخصیص سه تایم زمانی در هر روز برای تدریس مواد آموزشی در کنار شبکه کشوری درخواست شده است.

منافی گفت: ارائه پروژه توسط هنرآموزان به هنرجوهای هنرستانها و تشکیل گروه مجازی برای هنرستانها جهت پوشش دادن آموزش رشته فنی وحرفه ای وکاردانش محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار