فرماندار شهرستان تایباد در پاسخ به شایعه سازان؛

به جای بد اخلاقی در فضای مجازی، در آموزش و آگاه‌سازی اقشار جامعه کمک کنید

تایباد(پانا)- در این روزها که مردم درگیر ویروس کرونا هستند و به نوعی از ابتلا به این بیماری پیشگیری می‌کنند؛ بازار شایعه سازان گرم شده و در فضای مجازی به شایعه پراکنی و تولید محتوای دروغ می پردازند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
به جای بد اخلاقی در فضای مجازی، در آموزش و آگاه‌سازی اقشار جامعه کمک کنید

به گزارش فرمانداری تایباد، فرماندار شهرستان تایباد در پاسخ به شایعه سازان گفت: به جای اینکه وقت و توان خود را برای این کار بگذارند؛ می توانند در امر آموزش در فضای مجازی مشارکت کنند تا آگاهی جامعه از این بیماری و راه‌های پیشگیری از آن افزایش یابد.

محسن سیاح افزود: به مردم توصیه می‌کنم به شایعات توجه نکنند و هرگونه اخباری در خصوص این بیماری در اسرع وقت در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

چند روزی است پیامی با محتوای《ورود اتباع افغانستان که اخیراً از تهران و قم به تایباد آمده و در قرنطینه دانشگاه پیام نور این شهر بستری شده اند》در حال دست به دست شدن در اینستاگرام و گروه های تلگرامی است که صحت آن توسط رئیس دانشگاه پیام نور تایباد رد شد.



رئیس دانشگاه پیام نور تایباد در جواب متن این شایعه گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد و تاکنون هیچ تبعه افغانستانی در سالن همایش خلیج فارس این مرکز بستری نشده است.

هما افراز ادامه داد: سالن همایش خلیج فارس دانشگاه پیام نور تایباد با تمهیدات انجام شده جهت قرنطینه بیماران قرار است آماده سازی شود، ولی تاکنون نیاز به این امر نبوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار