جهاد آموزشی آغاز شده است

کرمان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مصاحبه تلفنی با صدای کرمان گفت:آموزش وپرورش به صورت جدی بحث آموزش را مد نظر قرار داده.

کد مطلب: ۱۰۳۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جهاد آموزشی آغاز شده است

احمد اسکندری نسب گفت: فرهنگیان ثابت کردند آموزش در هیچ شرایطی تعطیل نیست وفرهنگیان در دوران بیماری کرونا ادای وظیفه کردند.

اسکندری نسب گفت ضمن اشاره به شیوه های مختلف آموزش گفت: از طریق شبکه ی آموزشی صدا و سیما که در حال پخش هستند و شیوه دیگر پیام رسانهای داخلی هستند که کار در این فضا شروع شده و معلمان با دانش آموزان خود در ارتباط هستند و درسها درحال آموزش است.

وی افزود: از طریق سرگروههای آموزشی نیز در حال تولید محتوا هستیم و محتوای یکپارچه ای را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند داد .

وی سایت مدارس را یکی دیگر از فضاهایی دانست که دانش آموزان مطالب خود را دریافت کرده و افزود: گروههای دانش آموزی معلم محور نیز در پیام رسانهای داخلی راه اندازی شده و آزمونهای آنلاین و آفلاین نیز در حال برگزاری است.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: در این خصوص ما نیازمند همکاری خانواده ها هستیم و از خانواده ها در خواست داریم پیگیر دانش آموزان در خصوص استفاده از کلاسهای مجازی باشند.

اسکندری نسب گفت: مدیران و معلمین موظفند هر روز بحث آموزش را پیگیری کنند و باید بدانند ما جهاد آموزشی را شروع کردیم .

وی افزود:ما اعتقاد داریم دانش آموز ان روستایی هم باید از این کلاسها استفاده کنند و قریب 32000 دانش آموز روستایی از بسته های آموزشی استفاده می کنند.

اسکندری نسب گفت:روند آموزش باید به شکلی پیش رود تا دانش آموزان با مشکلی مواجه نشوند.

اسکندری نسب در خصوص مدارس غیر انتفاعی گفت: هر هزینه ای که بابت کلاسهای فوق برنامه از اولیا دریافت شده باید برگردانده شود و هزینه سرویسها نیز با توجه به ادامه تحصیل دانش آموزان در ادامه سال مشخص خواهد شود.

اسکندری نسب از پرداخت مبلغ 3 میلیاردو 600 میلیون تومان به حساب مدارس خبر داد و گفت: جهت ضد عفونی مدارس آموزشهای لازم برای سرایدارها و فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

اسکندری نسب در خصوص بازگشایی مدارس گفت: تصمیم ادامه تحصیل دانش آموزان با ستاد ملی کروناست و پیشنهاداتی از سطح استانها به تهران ارائه شده که در حال بررسی است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: تا این لحظه قریب 12 دستورالعمل و بروشور بهداشتی در اختیار فرهنگیان و دانش آموزان قرار گرفته که نکات بهداشتی را رعایت کنند و ارتباط دانش آموزان با مشاورین نیز برقرار است و تمامی مراکز مشاوره فعال و پاسخگوی دانش آموزان و فرهنگیان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار