در ایام تعطیلات اضطراری مدارس؛

معلم میانه‌ای طرح «هر خانه یک مدرسه» را اجرا می‌کند

میانه(پانا) - عصمت امن‌خانی آموزگار پایه ششم ابتدایی دبستان شهید میانجی میانه با اجرای طرح همیار معلم به پویش «هر خانه یک مدرسه» پیوسته است و در ایام تعطیلات آموزش را از طریق فضای مجازی ادامه می دهد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معلم میانه‌ای طرح «هر خانه یک مدرسه» را اجرا می‌کند

اکنون با استفاده از فرصت‌های آموزشی فضای مجازی از نگرانی‌ها و دلواپسی خانواده ها برای فرزندانشان کاسته شده است؛ چرا که در این ایام در خانه ماندن برای ایمن ماندن از مبتلا شدن به ویروس کرونا توصیه می‌شود و فضای بهداشتی خانه ها باعث ایجاد آرامش در خانواده ها می شود، آموزش‌های دانش‌آموزان نیز به موقع انجام می‌شود و ارتباطی معقول بین دانش آموزان و معلمان ایجاد شده است.

امن خانی آموزگار پایه ششم ابتدایی دبستان شهید میانجی منطقه میانه در ایام تعطیلات آموزش را تعطیل نکرده است؛ بلکه با استفاده از امکانات فضای مجازی و ایجاد ارتباط دوسویه با دانش آموزان و استفاده از طرح همیار معلم و تدریس توسط خود دانش آموزان برای یادگیری بهتر و ایجاد انگیزه برای آنها، فضای خانه های دانش آموزان را به مدرسه تبدیل کرده است.

او با ایجاد کانال ارتباطی و تشویق دانش آموزان برای استفاده از امکانات در دسترس خود علاوه بر ایجاد رقابت و نشاط، در راستای تقویت سواد رسانه ای و درک بهتر مطالب درسی، ایجاد انگیزه و تقویت مطالعه و تحقیق در بین دانش آموزان تدریس را توسط خود دانش آموزان ادامه می دهد و دانش آموز با استفاده از فناوری های روز و تجهیزات در دسترس و با راهنمایی اولیا هر مبحث درسی را به صورت فیلم توضیح داده و در گروه برای همسالان خود به اشتراک می گذارد.

نمونه‌هایی از تدریس های دانش آموزان پایه ششم دبستان شهید میانجی میانه به این صورت است. تدریس مساحت قسمت رنگی شکل ها توسط دانش آموز پایه ششم شهید میانجی علی سان جوادی و تدریس مساحت دایره توسط دانش آموز پایه ششم شهید میانجی امیر رضا رضائی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار