راه‌اندازی پویش اطلاع‌رسانی کرونا در شهرستان ابرکوه

ابرکوه (پانا) - مسئوول گروهان تولید محتوای گردان سایبری سپاه ابرکوه گفت: به منظور ارائه اخبار و اطلاعات صحیح از وضعیت شیوع کرونا در شهرستان ابرکوه پویش اطلاع‌رسانی کرونا با نام اختصاری «پاک» در ابرکوه راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پویش اطلاع‌رسانی کرونا در شهرستان ابرکوه

رضا عباسی مهرآبادی گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان ابرکوه، انتشار «ویروس شایعه» از کرونا هم سبقت گرفته و گاهاً رعب، وحشت، ناامیدی و تشویش اذهان عمومی را ایجاد کرده است.

مسئوول گروهان تولید محتوای گردان سایبری سپاه ابرکوه اذعان کرد: با توجه به اینکه در شهرستان نیز رسانه واحد و فراگیری به منظور اطلاع‌رسانی از اخبار کرونا وجود نداشت، تصمیم به راه‌اندازی «پویش اطلاع‌رسانی کرونا» گرفته شد تا بتوانیم اخبار، اطلاعیه‌ها و مطالب مرتبط با کرونا را به صورت رسمی و معتبر و به دور از فضای شایعه، در اختیار مردم قرار دهیم.

عباسی تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی فرمانداری، شبکه بهداشت و ناحیه مقاومت بسیج فعالیت رسانه‌ای «پاک» آغاز شد تا ضمن اطلاع‌رسانی، به صورت یک پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین عمل کرده و پاسخگوی سؤالات آنان پیرامون کرونا، باشد.

وی ادامه داد: تعدد اعضای تیم مدیریتی پویش نامبرده حدود 20 نفر است که به طور مستقیم به تولید محتوا پرداخته و بیش از 50 نفر نیز به صورت غیرمستقیم مسؤولیت جریان سازی در فضای مجازی و جامعه شهرستانی را بر عهده دارند.

مسئوول پویش اطلاع‌رسانی کرونا در ابرکوه، اضافه کرد: تیم مدیریتی و اصلی این پویش متشکل از اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان و گروه هنری رسانه ای روزنه، شامل جوانان متخصص در حوزه‌های خبرنگاری، عکاسی، طراحی، تدوین، گرافیک، شعر، نویسندگی، گویندگی و مجری‌گری، متخصص فضای مجازی و ... هستند.

عباسی در خاتمه صحبت‌های خود بهترین راهکار پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس را ماندن در خانه و دوری کردن از ارتباط با یکدیگر عنوان کرد و از تک‌تک مردم شهرستان ابرکوه درخواست کرد تا به منظور حفظ سلامتی خود و سایر عزیزانشان، در خانه بمانند.

گفتنی است فعالیت «پاک» که هم‌اکنون به یکی از منابع معتبری خبر پیرامون کرونا در شهرستان محسوب می‌شود تا پایان این بحران و شکست کرونا در پیام رسان های پر طرفدار ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار