پرداخت هزینه انشعاب برق قسطی شد

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر می‌گوید مشترکان جدید متقاضی دریافت انشعاب برق، با تسهیلات در نظر گرفته شده ناشی از شرایط کنونی کشور می‌توانند هزینه انشعاب خود را به صورت اقساطی پرداخت کنند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت هزینه انشعاب برق قسطی شد

به گزارش ایرنا،‌ «مصطفی رجبی‌مشهدی» افزود: سالانه یک میلیون مشترک جدید به مشترکان شبکه برق کشور افزوده میشود که با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از گسترش ویروس کرونا، تلاش شد حداکثر همراهی با متقاضیان جدیدی که درخواست انشعاب داده‌اند صورت گیرد.

وی تعداد کنونی مشترکان شبکه برق کشور را ۳۶ میلیون مشترک اعلام کرد که خدمات مورد نیاز به آنها بدون هیچ مشکلی ارائه می‌شود.

سخنگوی صنعت برق ادامه داد: اکنون همه تمهیدات لازم برای پایداری شبکه برق باهدف گذران از این شرایط اندیشیده شده و سال آینده نیز شبکه به صورت پایدار و مطمئن بهره برداری خواهد شد تا در ارائه خدمات به مشترکان کوچکترین مشکلی ایجاد نشود.

رجبی مشهدی گفت: تلاش شده همه خدمات غیر حضوری ارائه شود و براساس تمهیداتی که در قبض سبز دیده شده حتی مراجعه پرسنل به درب منازل مردم کم شده و تمهیدات برای پرداخت الکترونیک صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت توانیر افزود: تسهیلاتی برای برخی کسب و کارهای کوچک و بخش تجاری که دچار آسیب شده اند و نیز بخش خانگی برای آنکه برق آنها قطع نشود دیده شده تا بتوانند اردیبهشت هزینه ها را پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار