آموزش مجازی جایگزین آموزش در کلاس درس

هرمزگان(پانا)-با حضور مهندس احمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب و هیئت همراه از مدارس مجازی شهرستان میناب بازدید شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی جایگزین آموزش در کلاس درس

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از میناب، با حضور مهندس احمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، مسعودقاسمی معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب، سعیده کریمی معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب و کارشناسان از مدارس برگزار کننده آموزش مجازی آنلاین بازدید نمود.

سعیده کریمی در حاشیه بازدید از این مدارس گفت : با توجه به تعطیلی مدارس، مدیران و همکاران فرهنگی با استفاده از فضای مجازی و همچنین استفاده از پیام رسانه‌ای اجتماعی مبادرت به آموزش دانش آموزان نمودند.

معاون مدیرکل گفت: دبیرستان آیت الله طالقانی یکی از مدارسی است که با ساخت نرم افزاری توسط دانش آموزان خود بصورت آنلاین و زنده کلاسهای آموزشی خود را برگزار می نماید.

کریمی خاطر نشان کرد: آموزش تعطیل نخواهد شد و همکارانم در آموزش مجازی با جدیت با همراهی اولیا و دانش آموزان آنرا انجام خواهند داد.

وی از تمامی مدیران، معاونان، فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا تمامی مقاطع تحصیلی که با حضور و تلاشی شبانه روزی آموزش مجازی را انجام می دهند تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار