آیین پنجشنبه آخر سال در آرامستانهای شهرقدس برگزار نشد

شهرقدس (پانا) - باتوجه به فرا رسیدن آخرین پنجشنبه سال ۹۸ در راستای پیشگیری شیوع ویروس کرونا، فرماندار شهرقدس از عدم حضور مردم در آرامستان ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین پنجشنبه آخر سال در آرامستانهای شهرقدس برگزار نشد

لیلا واثقی فرماندار شهر قدس در سخنانی ضمن احترام به سنت های مردم عدم مراجعه به آرامستان را گامی در جهت شکست کرونا ویروس دانست.

او در ادامه ضمن هشدار در زمینه فراگیری ویروس کرونا در مکان های عمومی بیان کرد: یکی از راه‌های پیشگیری این ویروس ماندن در منزل و پرهیز از حضور در تجمعات است و افزود، باتوجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، مردم باید از تجمعات پرهیز کنند.

واثقی خواستار همکاری مردم با مجموعه های بهداشتی شد و در خانه ماندن را یکی از گام های موثر در راه ریشه کن سازی ویروس کرونا برشمرد.

حجت الاسلام جهانگیری رئیس سازمان آرامستان شهرداری شهرقدس نیز از لغو مراسم پنجشنبه آخر سال این آرامستان، به منظور جلوگیری از تجمعات و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

او با اشاره بر توصیه های صورت گرفته در زمینه بهداشت و قرنطینه خانگی در راستای پیشگیری از کرونا ویروس تصریح کرد: ضمن احترام به آیین گرامیداشت پنجشنبه آخر سال مردم از حضور در آرامستان خودداری کرده چرا که منجر به ازدحام جمعیت و تشکیل کانون شیوع ویروس کرونا می شود.

خبرنگار: معراج محمودی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار