ضدعفونی شهر شیراز از سوی گروه‌های خودجوش فرهنگیان و پیشتاز

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اعلام خرید تجهیزات و دستگاه‌های پمپ سمپاش به منظور ضدعفونی شهر از سوی گروه‌های خودجوش فرهنگیان و پیشتاز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی شهر شیراز از سوی گروه‌های خودجوش فرهنگیان و پیشتاز

فرهاد اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی تشکلی با فعالیت‌های اجتماعی وسیع است که در شرایط کنونی با احساس تعهد اجتماعی وظیفه خود را خوب درک کرده و با جذب فرهنگیان علاقمند و خودجوش در این راستا سهیم شده است.

او با تاکید بر اینکه فعالیت‌های خودجوش، پیوندهای اجتماعی را گسترده می‌کند، افزود: تاکنون 10 پمپ خریداری شده و مبنای ما در این حرکت استفاده از تمام ظرفیت‌ها به ویژه ظرفیت‌های خودجوش است.

اسماعیلی با بیان اینکه ما به مدیریت واحد اعتقاد داریم چراکه در بحران‌ها اگر مدیریت واحد نباشد تداخل خود موجب مزاحمت است و کارها را کُند می‌کند، گفت: تیم‌هایی برای ضدعفونی پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها و هرکجا احتمال خطر بیشتر است تدارک دیده شده‌اند که با فرمانداری شیراز و شهرداری هماهنگ شده تا کار دوباره‌کاری نشود و تحت یک مدیریت واحد باشد.

او در خصوص استفاده از محلول ضدعفونی‌کننده، افزود: با چند تَن از داروسازان هماهنگ شده تا با تایید دانشگاه علوم پزشکی شیراز محلول ضدعفونی کننده را در اختیار ما قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: هدف ما فعال کردن ظرفیت‌های خودجوش اجتماعی است تا مقابله با بحران با سرعت بیشتری پیش رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار