هلال احمر خراسان جنوبی: شرکت ۴۱۹داوطلب در طرح قرارداد مهربانی

بیرجند(پانا)- معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت ۴۱۹ نفر از جوانان داوطلب جمعیت استان در طرح قرار مهربانی، شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر خراسان جنوبی: شرکت ۴۱۹داوطلب در طرح قرارداد مهربانی

فائزه موهبتی معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات مختلف جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت علاوه بر رسالت‌های امدادرسانی، تلاش دارد با اجرای طرح‌های مختلف در راستای کمک به نیازمندان گام بردارد.

او با اشاره به طرح قرار مهربانی بیان کرد: این طرح با شعار هدیه‌ای برای نجات جان انسان‌ها برگزار شده که در راستای اجرای آن، خیر خواهان تحت پوشش جمعیت هلال احمر در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت می‌کنند.

موهبتی توسعه مشارکت جوانان در فعالیت‌های عام المنفعه و تحقق اهداف بشردوستانه جمعیت در حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها را از جمله اهداف اجرای طرح دانست و گفت: خوشبختانه از ابتدای اجرای طرح تاکنون جوانان داوطلب هلال احمر استان مساعدت و همراهی خوبی داشته‌اند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از شرکت ۴۱۹ داوطلب در این طرح خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۲۴ نفر از خواهران و ۲۹۵ نفر از برادران در امر اهدای خون مشارکت داشته اند.

او با بیان اینکه نیاز به خون نیازی همیشگی است، اظهار کرد: حضور هر چه بیشتر جوانان در این طرح در ترویج فرهنگ انسان دوستی نقش بیشتری داشته که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار