راه اندازی کتابخانه ملی دیجیتال با بیش از 23هزار کتاب برای مطالعه کودکان و نوجوانان

تهران (پانا) - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از راه اندازی کتابخانه ملی دیجیتال با بیش از 23هزار کتاب برای مطالعه کودکان و نوجوانان  خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی کتابخانه ملی دیجیتال با بیش از 23هزار کتاب برای مطالعه کودکان و نوجوانان

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، پورتال کتابخانه کودکان و نوجوانان به آدرس http://icnl.nlai.ir در راستای خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شایان ذکر است؛ کتابخانه کودکان و نوجوانان بـا هدف ایجاد کتابخانه‌ای استاندارد و نمونه برای ارائه خدمات به گروه سنی 7 تا 14سال ایجاد شده است که امکان کتابخوانی در موضوعات مختلف وجود دارد و کتاب‌ها به صورت کامل اسکن شده و متن آنها روی سایت قرار گرفته است.

در این پورتال علاوه بر کتاب، مجلات، کتاب صوتی و پادکست‌هایی مخصوص کودکان و نوجوانان تهیه شده و اخبار حوزه کودک نیز در این سایت قابل مشاهده و استفاده است.

اکنون 23هزار و 381 کتاب تمام متن و 57 کتاب گویا در سایت کتابخانه کودکان و نوجوانان وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت عضو شدن در سایت، کتابخانه شخصی ایجاد کرده و کتاب‌های مورد علاقه را به صورت مجازی کنار هم قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار