مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد : کمک 150میلیونی جامعه فرهنگی استان در جشن گلریزان

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جامعه فرهنگیان استان در جشن گلریزان استان مبلغ 150 میلیون تومان به خانواده های نیازمند و محروم کمک کردند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد : کمک 150میلیونی جامعه فرهنگی استان در جشن گلریزان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جامعه فرهنگیان استان در جشن گلریزان استان مبلغ 150 میلیون تومان به خانواده های نیازمند و محروم کمک کردند.

محمد علی واقعی با بیان این مطلب؛ اظهار کرد: در جشن گلریزان امسال آموزش وپرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد علوی و استانداری در کنار مردم، این مراسم را همراهی کردند.

او، با بیان این که سه حوزه کمیته امداد امام خمینی(ره) ،اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد علوی هر کدام 150 میلیون تومان به جشن گلریزان کمک نموده اند؛ ادامه داد: انسجام، همگرایی و هم افزایی حوزه های مختلف، حجم کمک های جمع آوری شده در جشن گلریزان را چند برابر کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تأثیر شیوع بیماری کرونا بر روند زندگی اقشار جامعه، یاد آور شد: در راستای کاهش فشارهای اقتصادی بر افراد آسیب پذیر، به ویژه دانش آموزان محروم و نیازمند، باید همه همدل بوده و هر کدام به سهم خودمان در رفع این مشکل گام برداریم.

واقعی کمک به محرومین، ایتام و نیازمندان را از تأکیدات اسلام و پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) برشمرد و خاطر نشان کرد: باید در برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی به گونه ای قدم برداشته و عمل کنیم که نیاز مندی در جامعه نباشد و به برگزاری چنین مراسمی نیر نیاز نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار