برگزاری مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها در فضای مجازی

مشهد(پانا)-معاونت پرورشی و فرهنگی مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده‌‌ها را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها در فضای مجازی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها را در فضای مجازی به صورت غیرحضوری برگزار می‌کند.

شایان ذکر است این مسابقه در رشته‌های تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه خوانی، خوانش و نمایش قصه‌های معصومین، صحیح خوانی نماز، حفظ جز 30 قرآن کریم، بازی‌های قرآنی، مجری‌گری محافل قرآنی، مکبری نماز‌و دعا خوانی است ودانش آموزان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند فایل‌های مورد نیاز خود را از سامانهserat.pt.medu.ir دریافت و در مسابقه شرکت کنند.

مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار 20 اسفند 1398 لغایت 15 فروردین 1399 است و مراسم قرعه کشی و اعلام نتایج در روز 21 فروردین 1399 مصادف با میلاد حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای ارسال آثار نیز به شماره 09029187145 که در همه پیام رسان‌ها صفحه مجازی دارد، پیام داده و فایل ضبط شده را در این صفحه بارگذاری کنند.

گفتنی است؛ ارتباط با دبیرخانه طرح" مسابقه بزرگ نصر ویژه دانش آموزان و خانواده‌ها در فضای مجازی " مستقردر اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با رایانامه naser1399@iran.ir امکان پذیر است.
علاقه مندان می توانند کسب اطلاعات بیشتر به کانال مسابقه در فضای مجازی به آدرس nasre1399@ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار