فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی در لرستان اعلام شد

خرم آباد (پانا) - فراخوان شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی لرستان روز چهارشنبه با معرفی ۱۲ عنوان کتاب در سه رده سنی اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی در لرستان اعلام شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان روز چهارشنبه بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی علی رغم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌ خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور، امکان مشارکت در بخش‌های مختلف را در این بستر فراهم کرده است.

فرشته طهماسبی گفت: در فراخوان این جشنواره ۱۲ کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال معرفی شده که بر این اساس در رده کودک (۴ تا ۱۲ سال) کتاب‌های «گنبد خورشید» نوشته معصومه مهری از انتشارات بنیاد امام رضا علیه‌السلام، «زندگی حضرت معصومه سلام‌الله علیها» نوشته سید محمد مهاجرانی از انتشارات کتابک و همچنین در بخش ویژه این رده سنی، کتاب «ده قصه از امام هادی علیه‌السلام برای بچه‌ها» نوشته جعفر ابراهیمی از انتشارات قدیانی برای این رده سنی معرفی شده است.

وی ادامه داد: در رده سنی نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) نیز آثاری با عناوین «ستاره من: چهل قصه از زندگی امام رضا علیه‌السلام» نوشته ناصر نادری از انتشارات به نشر، «نشانه‌ها: قصه‌هایی از زندگی امام رضا علیه‌السلام» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی از انتشارات به نشر و همچنین در بخش ویژه این رده سنی کتاب «مژده گل: داستان‌هایی از زندگی امام هادی علیه‌السلام» نوشته محمود پوروهاب از انتشارات کتاب جمکران به عنوان منابع جشنواره معرفی شده است.

وی یادآور شد: همچنین در رده سنی جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا) شش کتاب «امام رضا علیه‌السلام (تاریخ و سیره)» نوشته محمد باقر پورامینی از انتشارات معارف، «امام رضا علیه‌السلام و ایران» نوشته سید حسین حر از انتشارات معارف، «برمدار آفتاب: ترسیم زندگی بر مدار حیات رضوی» نوشته محمدحسین پورامینی از انتشارات معارف، «شاهچراغ علیه السلام» نوشته جلیل عرفان‌ از انتشارات دفتر پژوهش‌های فرهنگی و در بخش ویژه این رده سنی نیز کتاب‌های «خورشید رهنمای: پژوهشی در زندگانی و سیره امام هادی علیه‌السلام» نوشته ابوالفضل هادی‌منش از انتشارات بهار دل‌ها و «حکمت‌های نقوی: ترجمه و توضیح چهل حدیث از امام هادی علیه‌السلام» نوشته جواد محدثی از انتشارات به‌نشر معرفی شده است.

وی عنوان کرد: این جشنواره در سه بخش فردی، گروهی، خانوادگی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان افزود: علاقمندان برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضویwww.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

طهماسبی تصریح کرد: همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در مسابقه به پرتال اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان به نشانی www.lorestanpl.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار