مدیر آموزش و پرورش بجنورد خبر داد:

مشارکت فعال معلمان بجنورد برای آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی

بجنورد (پانا) -مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از مشارکت فعال معلمان بجنورد برای آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت فعال معلمان بجنورد برای آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی

محمد امیری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: معلمان شهرستان بجنورد برای آنکه دانش آموان از فرایند آموزش و یادگیری دور نمانند، آموزش های خود را از طریق فضای مجازی پیگیری می کنند.

وی در خصوص نحوه فعالیت معلمان این شهرستان برای آموزش دانش آموزان در ایامی که مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل است، ارائه مطالب آموزشی به صورت فیلم، صوت، عکس و متن و همچنین بررسی تکالیف دانش آموزان را از طریق فضای مجازی از جمله اقدامات معلمان برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین به ایجاد سامانه آموزش مجازی دانش آموزان از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد که محتوای آن توسط معلمان از جمله معلمان شهرستان بجنورد تکمیل می شود و جهت آموزش مجازی به دانش آموزان را اندازی شده است.

امیری در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان و اولیا خراسان شمالی با مراجعه به آدرس https://khn.medu.ir و انتخاب لینک آموزش مجازی دانش آموزان ،می توانند فیلم های آموزشی و محتوای الکترونیکی را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار