کارگاه تولید ماسک در یاسوج افتتاح شد

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح کارگاه تولید ماسک در یاسوج، عنوان کرد: این کارگاه در آموزشکده فنی و حرفه ای خواهران با ظرفیت ۲۰ هزار عدد ماسک در روز با ۲۴ نفر در هر شیفت به صورت سه شیفت راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه تولید ماسک در یاسوج افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری در این آیین از حرکت خودجوش برخی از صنوف استان به منظور سلامت خود و همشهریان در تعطیلی مغازه ها و فروشگاه های استان و جمعه بازار با ۹۰۰ مغازه و آمادگی همه نهادها و بخش خصوصی بر همکاری بیشتر در کنترل بیماری کرونا تقدیر کرد.

او افزود: با فرهنگ سازی و آگاه های عمومی و درک خوبی که مردم استان از شرایط دارند اقدامات تشدید شونده ای برای مقابله جدی با بیماری کرونا در استان آغاز شده است.
کلانتری در بازدید از مرکز کنترل ورودی شیراز- یاسوج توسط سپاه فتح استان با تقدیر و تشکر از مجموعه عوامل این مرکز گفت: در هفت نقطه ورودی های استان کنترل غربالگری به شدت و بطور شبانه روزی انجام می شود.
استاندار بیان کرد: در ورودی ها همه خودروهای دارای سرنشین چه بومی و چه غیربومی استان باید معاینه اولیه انجام و در صورت داشتن علائم بیماری باید برای نگهداری و مراقبت به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شود.
حسین کلانتری تاکید کرد: اگر کسی علائم بیماری داشت و از این کار سر باز زد برابر قانون با آن رفتار می شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد یاداور شد: مسافرینی که از استانی های دیگر وارد این استان می شوند چنانچه علائم بیماری کرونا داشته باشند از آنها مراقبت و نگهداری می شود و هزینه درمان هم برعهده خودشان است.
کلانتری با تاکید به اینکه شرایط برای پذیرش گردشگری در استان نداریم تاکید کرد: مهمترین مسئله سلامت مردم است و به این خاطر برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تمام هتل ها، رستوران ها، مراکز گردشگری و اقامتی استان از پذیرش مسافران و مهمانان نوروزی معذور می باشند.
استاندار تصریح کرد: اگر چنانچه کسی قصد مسافرت و گردش در این استان را دارد آن را تا عید فطر به تعویق بیندازد.
استاندار گفت: حرکت های خود جوش و خوب اکثریت صنوف استان برای سلامت خود و شهروندان در رابطه با تعطیلی جمعه بازار، پاساژها، مغازه ها، رستوران ها و سالن های غذاخوری در استان آغاز شده است.
حسین کلانتری یادآور شد: بیرون از منزل در حد ضرورت برای تامین مایحتاج و توجه به توصیه ها و رعایت مسائل بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی در ارتباط با بیماری کرونا از دیگر حرکت های خوبی است که در سطح استان آغاز شده است.
استاندار با بیان اینکه بهترین گزینه خروج از منزل در حد ضرورت است از عموم مردم استان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد که همکاری ارزشمندی با مسئولین و دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان داشته اند و به تاکید آنها توجه ویژه می کنند.
کلانتری گفت: همه و همه باید تلاش کنیم و باید زنجیره انتقال را با پیشگیری های فرد به فرد با کنترل در ورودی های شهرها، عدم اجتماعات و رعایت توصیه های بهداشتی قطع کنیم و به یاری پروردگار این کار شدنی است.
استاندار از همه پزشکان، پرستاران عزیر و زحمت کش که عاشقانه و جهادگرانه در این خط مقدم تلاش می کنند و از همه کسانی که در عرصه تولید و تامین امکانات و وسایل مورد نیاز برای پیشگیری، کنترل، مقابله و درمان این بیماری تلاش می نمایند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار